30.-ta obljetnica stradanja trojice dubrovačkih vatrogasaca kod Hotela Libertas

Svečanim postrojavanjem, polaganjem vijenaca i paljenjem svijeća, obilježili smo na blagdan Sv. Nikole biskupa, 6. prosinca na spomen-obilježju kraj našega Svetišta 30.-tu obljetnicu stradanja trojice dubrovačkih vatrogasaca kod Hotela Libertas 1991. godine.
Vatrogasci Niko Mihočević, Andro Savinović i Teo Paskojević 6. prosinca te godine smrtno su stradali gaseći požar na hotelu Libertas u jeku najžešćih napada na grad.
U sjećanje na njihovu žrtvu vijence su uz kolege vatrogasce položili i predstavnici obitelji poginulih gasitelja i branitelja, predstavnici Grada Dubrovnika i Županije Dubrovačko neretvanske i HRM-a, Vatrogasne zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, vatrogasnih postrojbi županije te predstavnici Hotela Libertas Rixos, a molitvu za poginule vatrogasce održao je fra Miljenko Vrabec, upravitelj Svetišta.

Molitva za poginule vatrogasce:

Iz Svetoga Evanđelja po Ivanu (Iv 13, 12-17)
"U ono vrijeme reče Isus svojim učenicima:
Ovo je moja zapovijed: ljubite jedni druge kao što sam ja vas ljubio!
Veće ljubavi nitko nema od ove: da tko život svoj položi za svoje prijatelje.
Vi ste prijatelji moji ako činite što vam zapovijedam.
Više vas ne zovem slugama jer sluga ne zna što radi njegov gospodar;
vas sam nazvao prijateljima jer vam priopćih sve što sam čuo od Oca svoga.
Ne izabraste vi mene, nego ja izabrah vas i postavih vas da idete i rod donosite
i rod vaš da ostane te vam Otac dadne što ga god zaištete u moje ime.
Ovo vam zapovijedam: da ljubite jedni druge."

Molitva:
Gospodine na ovome mjestu naša braća prije 30 godina dali su svoje živote spašavajući živote drugih: u jeku najžešćih napada na grad gasili su požar na hotelu koji je u tom trenutku bio pun prognanika.
Ti si rekao da „veće ljubavi nitko nema od ove: da tko život svoj položi za svoje prijatelje“.
Zahvaljujemo ti, na ovome mjestu sjećanja, na daru njihovih života koje si ti, Gospodine, darovao njima, a oni ih nesebično žrtvovali za nas. Time su u potpunosti ispunili dar života kao što si i ti sam Gospodine u trenutku Muke darovao svoj život za nas.
Time postadoše potpuno tvoji, a nama postadoše uzor nasljedovanja.
Molimo te Gospodine, primi i sačuvaj njihove živote i živote svih članova njihovih obitelji u svojem vječnom Kraljevstvu, a nama koji smo zahvaljujući njima danas živi i zdravi i slobodno živimo u svojoj domovini daruj Gospodine jednake smionosti, hrabrosti i vjere kakvu su oni imali, da i mi svoje živote živeći i radeći u danas slobodnoj domovini znamo jednako nesebično darovati za druge, štiteći svaki život, posebno živote onih najslabijih.
To te molimo, koji živiš i kraljuješ u vjeke vjekova, Amen.

Oče naš…, Zdravo Marijo…, Slava Ocu…
Pokoj vječni daruj im Gospodine, i svjetlost vječna svjetlila im. Počivali u miru tvojem. Amen.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

BISKUPIJSKO HODOČAŠĆE U SVETU ZEMLJU

22. nedjelja kroz godinu 3. – 9. rujna. 2023.

24. nedjelja kroz godinu - 17.- 23. rujna. 2023.